1989…
Nehéz elhinni, hogy már harminc év telt el az eredeti JOOP! Homme megalkotása óta. Az illat megjelenése akkoriban egy hihetetlenül merész lépésnek számított a parfümgyártásban, ugyanis ez volt az első rózsaszín illat, ami férfiak számára készült.
Azonban a JOOP! mindig is egyet jelentett az új kihívások keresésével. A JOOP! férfi innovatív és szabad szellemű, nem fél áthágni a szabályokat. Ezek a tulajdonságok mára teljesen a márka védjegyévé váltak.
JOOP! Homme meglepő és provokatív, a férfiak lázadó, szerető és álmodozó énjét ünnepli. Egyben ez a sikerének is a kulcsa, aminek köszönhetően mára már világszerte több ezer darabot értékesítenek az ikonikus illatból.
2019…
Harminc évvel később, a JOOP! egy teljesen új fejezetet nyitott a JOOP! Homme történetében modern, fekete dizájnjával.
„Fekete? Nem túl átlagos ez a JOOP!-tól?!” – valószínűleg sokakban felmerül a kérdés.
Változnak az idők. A JOOP!-nak köszönhetően a férfiak már nem félnek többé rózsaszín parfümöt használni és a vágyaikat felvállalni.
Nem félnek spontán életet élni és érzelmeket, ezáltal kölcsönös bizalmat keresni, hogy valóban önmaguk lehessenek. Ez az, amiről az új JOOP! Homme Absolute forradalom szól.
A fekete az új rózsaszín.
Új férfi
A JOOP! Homme Absolute férfi egy született csábító. Rendkívül magabiztos és képes kellőképpen elengedni magát, mert tudja, hogy a humor és játékosság vezet a boldogsághoz. Ellenben vágyik az intimitásra is. Hisz önmagában, és saját szenvedélyeit követi, mégis képes időt szentelni azokra, akiket szeret.
Új illat
JOOP! Homme Absolute olyan férfit testesít meg, aki képes áthágni a szabályokat. Az illatot Antoine Maisondieu (Givaudan) parfümőr alkotta meg. A JOOP! Homme Absolute a meglepő összetevők kombinációján alapszik, amely egy virágos szívjegyre és egy rendkívüli férfias alapra épül.
Az illat a fűszeres fekete bors jegyével nyit. Az energikus nyitány után lágyan felsejlik az ylang-ylang, ami általában női illatok alapjául szolgál. Az illatban az erőteljes, férfias, füstös jegyek, olyan aromás összetevőkkel keverednek, mint például a tonkabab.
Új dizájn
A JOOP! Homme család evolúcióját végig követi az illatüveg arculatának átalakulása is. Ennek köszönhetően újra gondolták az ikonikus üveget: tiszta, mérnöki vonalaival és az egyszerű, letisztult kupakkal rendkívül modern hatást kelt.
A JOOP! Homme Absolute új formája és koromsötét színe az eleganciát és egyediséget jelképezi. A tintás üvegre emlékeztető forma pedig arra bátorít, hogy csatlakozz Te is az új fejezet megírásához.
A vidám és játékos, sárga színben pompázó logó az ylang-ylang szirmait idézi, ezzel emlékeztetve a márka merész, vakmerő tulajdonságaira, végül az elegáns doboz teszi tökéletessé a kompozíciót.
Új arc
A JOOP! Homme Absolute-nak szüksége volt egy olyan arcra, aki kellőképpen szimbolizálja az új forradalom értékeit: rejtélyes, elegáns, humoros, spontán és megbízható. Francisco Lachowski modellre esett a választás: egy meghatározó influencer, akit több millió divatőrült követ világszerte.
Francisco elkötelezett férjként jellemzi magát felesége, a szupermodell Jessieann Gravel Lachowski mellett. Az ő párosuk tökéletesen összefoglalja mindazt, amiről a JOOP! Homme Absolute szól: szabadság és merészség keveréke az elköteleződés mellett.
A kampány hitelességét az adja, hogy a vásznon és a való életben is egy párt alkotnak. Az elismert rendező Yvan Fabing által megálmodott kampány rövid videóiban minden egyes mozdulatukat és pillantásukat átitatja az érzékiség. Ebben a négy hangulatos és egyben pimasz kisfilmben a csábítás játékáé a főszerep, ahogy újra felfedezik egymást és rejtélyes vágyaikat.