Magic of Jewellery - folytatódik a varázslat

2019. december 19. - persica

A THOMAS SABO és Rita Ora folytatja két éves együttműködését, melynek témája a “The Magic of Jewellery” kampány, azaz továbbra is az ékszerek ragyogó világába kalauzolnak el minket. 2020 tavaszán egy elbűvölő kert felfedezésére csábít el minket a márka és az énekesnő.

 “A tavasz ébredése mindig újdonságot és frissességet rejt! Az aktuális ékszer trendeket most a csillogó, nőies, nyári kertek inspirálták. Ne feledd, légy bátran önmagad, fedezd fel azt a stílust, mely tökéletesen illik hozzád!” – mondja a világsztár a kollekcióról és az egyedi stílusról.

A THOMAS SABO márkáról

A THOMAS SABO a világ egyik vezető ékszer-, óra- és szépségmárkája, amely lifestyle-termékeket tervez és értékesít nők és férfiak számára. A vállalatot Thomas Sabo 1984-ben, Lauf an der Pegnitz-ben, Dél-Németországban alapította, amely jelenleg közel 300 saját üzletet működtet öt kontinensen, összesen közel 1860 munkavállalóval. A Thomas Sabo központjában közel 490 főt foglalkoztat. A Thomas Sabo világszerte körülbelül 2800 kereskedelmi partnerrel dolgozik, emellett együttműködik vezető légitársaságokkal és hajózási társaságokkal is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1815358940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.