212 VIP RED LIMITED EDITION
2020. január 31. írta: persica

212 VIP RED LIMITED EDITION

CAROLINA HERRERA BEVEZETI A (212)RED VIP ILLATPÁRT AZ AIDS ELLEN KÜZDŐ SZERVEZETTEL EGYÜTTMŰKÖDVE

Carolina Herrera piacra dobja a (212)RED VIP illatait, az 1997-ben megszületett 212 új limitált változatát, amivel kifejezetten a (RED) szervezetet támogatja az AIDS elleni harcban. 

(212)RED  VIP Rosé Eau de Parfum (női) és (212)RED  VIP Black Eau de Parfum (férfi) a 212 illatvonal és a (RED) közreműködésével létrejött parfümpár. A (RED) szervezetét Bono és Bobby Shiver alapította az AIDS elleni küzdelem, anyagi támogatások gyűjtése és a tudatosság erősítésének céljából.

Amikor (212)RED terméket választ, vásárlásával támogatja a 212 elkötelezettségét, hogy 100 000 euróval hozzájáruljon az AIDS elleni harchoz. Ez az összeg 500 000 napi adag életmentő gyógyszer fedezetére elegendő. „(212)RED VIP  a metaforája Carolina Herrera és a (RED) közötti együttműködésnek és a közösség erejének szimbóluma” - fejtette ki Carolina A. Herrera, a parfümök kreatív igazgatója. 

A (RED) kötelezettségvállalása: 

Minden nap, több mint 400 gyermek születik HIV hordozóként. Napjainkban léteznek olyan gyógyszerek, amelyek képesek arra, hogy megállítsák a HIV vírus anya-magzat közötti átvitelét és lehetővé teszi, hogy az újszülött születésekor nem válik HIV hordozóvá. Ennek az életmentő gyógyszernek a költsége naponta 20 cent a szub-szaharai Afrikában. 

Napjainkig a (RED) több, mint $600 millió összeget továbbított a Globális Alap HIV/AIDS programjaira, többek között Ghana, Kenya, Lesotho, Rwanda, South Africa, eSwatini, Tanzania and Zambia területére, így több, mint 140 millió életre volt hatásuk. Az összeg 100%-át ténylegesen támogatásra fordították. 

„Megtiszteltetésnek érezzük, hogy Carolina Herrerával dolgozhatunk, egy ismert és ikonikus márkával, akinek elképzelése egyezik a mi törekvéseinkkel, hogy egy AIDS-mentes világot hozzunk létre” - teszi hozzá a (RED) szóvivője. 

Egységben az erő 

Minden egyes (212)RED VIP értékesítése közvetlenül hozzájárul a (RED) AIDS elleni harcához a Global Fund nemzetközi szervezeten keresztül. A termék megvásárlásakor hatalmas erővel támogatja ezt a fontos küldetést.  

212 VIP RED. LIMITED EDITION (212)RED  VIP, a legfűszeresebb változat 

A Carolina A. Herrera - a parfümök kreatív igazgatója -által megálmodott új illat a 212 RED nevet kapta és a parfüm üvege is ezt az emblematikus vörös színt viseli. A Carolina Herrera márka a vöröset választotta a brand szimbólumaként, azok miatt az értékek miatt, amit közvetít. A Carolina Herrera 1981-es indulása óta a vörös nemcsak a kifutókon jelent meg, de a ház parfümeinél is sokszor kapott jelentést.   

A (212)RED  VIP  Rosé  Eau  de  Parfum egy fűszeres, virágos női illat, amely optimista, érzéki és kifinomult illatjegyekkel rendelkezik. A fejillatban a kettősség él: élettel teli piros paradicsomból – friss, fás jegyekkel – és málnalikőrből áll és egy energikus illatot jelenít meg. A szívillat elegáns és játékos. A bolgár rózsakivonat, az egyik legáhítottabb és gazdag illat a parfümök világában; a tiramisu édes és felejthetetlen, valamint egy modern, csípős fűszeres akkord hármasa alkotja az illat szívét. Az alapillatok megerősítik az illat szexi megjelenését: a meleg és kifinomult queenwood, a pacsuli varázsának és a mósusz érzékiségének elbűvölő találkozása.

(212)RED VIP  Black  Eau  de  Parfum  (férfi),  egy fűszeres fougere illat, amely érzéki és ellenállhatatlan. A fejillatban a gyömbér fűszeressége felerősíti az egzotikus fűszerek melegségét, amelyeket a pimiento bogyó olaj és kardamom alkot. A szívillatban megtaláljuk az abszint csípősségét, az édes és füstös illatokat, ezek kombinációja az életöröm érzetét kölcsönzi a parfümnek. Az alap modern és vonzó: guajakfa sikkes és gazdag jegyei tökéletesen kiegészítik a mósusz érzékiségét. 

A parfümüveg a 2014-ben piacra dobott 212 VIP Rosé és a 2017-es 212 VIP Black lendületes újraértelmezése. Az ultra-nőies (212)RED VIP  Rosé  Eau  de Parfum,  a  212  (1997) ikonikus kapszulaformáját követi, és a (212)RED  VIP Black Eau de Parfum monolit formája, fémes vörös árnyalatot kapott a fényűző luxus jegyében.

Minden egyes (212)RED VIP parfüm vásárlásakor közvetlenül a  (RED) AIDS elleni harcát támogatjuk a Global Fund szervezeten keresztül.. 

Carolina Herrera  A márka 

Carolina Herrera nemzetközi divat és parfümház, időtlen elegancia és kifinomultság jellemzi. 1981-ben alapította Carolina Herrera, a névadó tervező ready-to-wear női ruhák és kiegészítők, férfi és gyerek, valamint esküvői ruhavonal kollekciói mellett jelentek meg a parfümök. 1988-ban indult útjára az illatház, Carolina Herrera első eau de parfumjének megjelenésével. 1997-ben csatlakozott lánya, Carolina A. Herrera a parfümház kreatív igazgatójaként és a részleg napjainkban már több, mint 20 illatot forgalmaz több, mint 100 országban világszerte.  

Kövesd a Facebook.com/CarolinaHerreraNY és @carolinaherrera Instagram-on a legfrissebb hírekért!

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1915448996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása