LEGO® Monkie Kid™ - új hős született, akivel egy új történet vár felfedezésre
2020. június 10. írta: persica

LEGO® Monkie Kid™ - új hős született, akivel egy új történet vár felfedezésre

A LEGO Csoport első kínai ihletésű témája a Nyugati utazás című regényből ismert Majomkirály legendáját álmodja újra LEGO szettek és minifigurák formájában.

A Majomkirály 500 éves története által inspirált LEGO Monkie Kid a LEGO Csoport vállalkozása, amely a legendás mese egy új, eddig ismeretlen fejezetét hozza el. A nyolc izgalmas szettel, egy kisfilmmel és egy tévésorozattal érkező LEGO Monkie Kid az első olyan LEGO téma, amelyet egy kínai legenda inspirált, és amely mélyen gyökerezik az ország kultúrájában és értékeiben. A témában megjelenő készletek izgalmas szórakozást, valamint egy felfedezésre váró hős történetet is tartogatnak.

A mese azzal kezdődik, hogy egy hétköznapi fiú, Monkie Kid, megtalálja a Majomkirály legendás tárgyait, így ő lesz a kiválasztott. Hűséges és bátor barátaival az oldalán elindul küldetésére, hogy megállítsa Demon Bull Kinget és Bull klón seregét, és megakadályozza, hogy átvegyék a város felett az uralmat.

A legújabb LEGO játéktéma azok előtt a történetek előtt tiszteleg, amelyeket számos kínai, sőt ázsiai gyerek és felnőtt ismer és szeret. A szettek amellett, hogy új életre keltik az ikonikus Monkey King mesét, kapcsolódási pontot kínálnak a gyerekeknek, szülőknek és nagyszülőknek a közös építéshez és játékhoz.

„Nagyon izgatott vagyok a LEGO Monkie Kid indulása miatt. Ez a fantasztikus új téma mélyen a kínai kultúrában gyökerezik, és egy olyan népszerű történetre épül, amit minden generáció szeret. Tudjuk, hogy a gyerekek örömmel fogadják majd a LEGO Monkie Kid világát, és alig várom, hogy lássam, ahogy az új kerettörténethez kapcsolódó készletek segítségével belevetik magukat az építésbe, a szerepjátékba és az új történetek megalkotásába. Ez egy nagyon izgalmas újítás a LEGO márka életében, emellett kifejezi elköteleződésünket, hogy erős jövőt építsünk Kínában” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketingigazgatója.

Egy modern kínai csavarral a LEGO Monkie Kid a bátorságot és a barátságot ünnepli, és lehetőséget nyújt a gyermekek számára, hogy elmélyedjenek az építésben, miközben a játék segít képzeletük és kreativitásuk fejlesztésében. „A Monkie Kid bevezetése egy újabb fontos mérföldkő az úton, melynek célja, hogy még több kínai kisgyerekhez eljuttassuk a kreatív LEGO játékélményt. A kínai kultúrában gyökerező új kerettörténetet Kína inspirálta, és a hozzá kapcsolódó készleteket Kína számára alkották meg, de ezzel egyidejűleg a LEGO kockákkal való kreatív játék révén a világ minden táján bátorsággal, rugalmassággal és optimizmussal ruházza fel a gyerekeket” – mondta Paul Huang, a LEGO Kína ügyvezető igazgatója.

A gyerekek nyolc akciódús, színes karakterrel, lenyűgöző járművekkel, új és rejtett funkciókkal ellátott készletekkel gazdagíthatják gyűjteményüket – plusz egy kék macskával, aminek narancssárga mohikán frizurája van! A végleges készleteket két évnyi, kínai gyerekekkel és szülőkkel való szoros együttműködés előzte meg, hogy biztosítsák hitelességüket a helyi kultúrában. A LEGO Csoport korábban még soha nem vezetett be olyan témát, amit egy helyi kultúra inspirált volna, és ami ekkora figyelmet fordít a helyi részletekre, értékekre és tulajdonságokra.

„Megérint és inspirál Kína gazdag történelme és kultúrája, valamint a kínai emberek szenvedélye, büszkesége és hihetetlen kreativitása. Megtiszteltetés és kiváltság volt, hogy elmélyülhettem Kína történetmesélési kultúrájában, különösen a Nyugati utazás és a Majomkirály történetében. A hősi történetek és a nagyszerű karakterek hatalmas inspirációt jelentettek a LEGO tervező csapatának és nekem. A legnagyobb tisztelettel fordultunk a kínai kultúra és az 500 éves legenda felé, amikor megalkottuk a Majomkirály történet következő fejezetét, a Monkie Kidet” – mondta Simon Lucas, a LEGO Csoport senior tervező-igazgatója.

A LEGO Monkie Kid május 16-tól elérhető a LEGO.hu oldalon és a LEGO üzletekben.

A LEGO Csoportról

A LEGO Csoport küldetése, hogy a játék erejével inspirálja és fejlessze a holnap építőit. A LEGO kockákon alapuló LEGO játékrendszer lehetővé teszi a gyerekek és a rajongók számára, hogy bármit megépíthessenek és újraépíthessenek, amit csak elképzelnek.

A LEGO Csoportot 1932-ben Ole Kirk Kristiansen alapította a dániai Billundban, és a neve a dán Leg GOdt szavakból áll, amelyek jelentése “Játssz jól”.

LEGO Csoport még ma is egy magántulajdonban álló családi vállalat, amelynek székhelye a dániai Billundban található. Azonban termékeit világszerte több mint 130 országban értékesítik. További információért látogasson el a www.LEGO.com oldalra.

A LEGO Csoport 2008-ben hozta létre magyarországi gyártó leányvállalatát, a LEGO Manufacturing Kft-t Nyíregyházán, ahol jelenleg mintegy 2500 dolgozóval állít elő LEGO és DUPLO játékokat. 2014-ben adták át az új, több mint 120 000 m2-es gyárkomplexumot, amelyet azóta folyamatosan fejlesztenek, és ahol többek között LEGO DUPLO, LEGO Classic és LEGO Friends késztermékek készülnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr6415802534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása