AZ ÁLMOK KERTJÉBE A GUCCI BLOOM PROFUMO DI FIORI ILLATTAL LÉPJ BE

2020. szeptember 12. - persica

Egy új kampány és illat csatlakozik a Gucci Bloom családhoz, melynek főszereplői Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith és Susie Cave

“Amikor elképzeltem az új Gucci Bloom kampányt, a női érzékiség misztikus világából indultam ki és hogy hogyan kapcsolódik a természet eszméjéhez. Ez a világ a virágok erejének és a nők – akik olyanok, mint az istennők – kapcsolódásának hallucinációja.

Ez egy olyan világ, ahol az időt felváltja a vonzerő és a varázslat, bemutatva magát az illatot.” Alessandro Michele.

Az élet virágba borul. Az új Gucci Bloom Profumo di Fiori képzeletbeli kampánya az álmok kertjében debütál, ahol a varázslat kivirágzik. Alessandro Michele virágzó kreativitásának eredményként az innovatív vízió elhomályosítja a vonalakat a két univerzum között: egy szürrealista világ, mely ütközik a valósággal. Négy kortárs nő – a színész és rendező Anjelica Huston, az énekes dalszerző Florence Welch, a színész és modell Jodie Turner-Smith és a designer Susie Cave – közreműködésével a kampány feltárja a Bloom valódi szívét és felkínálja a fantázia és az identitás felfedezését, tükrözve a Gucci Bloom Profumo di Fiori ragyogó, virágos jellegét.

Gucci Bloom: az illat története

Az első illat, melyet teljesen Alessandro Michele víziója alapján fejlesztettek ki, a Gucci Bloom Eau de Parfum, melyet a teljes hitelesség ideája inspirált, illetve a szabadság gondolata, hogy az légy, aki vagy. Alberto Morillas mester parfümőr alkotása, mely Alessandro Michele irányításával született. Az illat kivirágzik – ahogy a neve is sugallja. Egy virágzó kert, melyet a jázmin bimbó kivonat, a tubarózsa és a kínai lonc triója jellemez.

Megünnepelve az életerejét és sokféleségét azoknak, akik azonosulnak a Divatház modern filozófiájával, a Gucci Bloom illatok azoknak szólnak, akik megtapasztalják az életet és annak gyümölcseit, annak érdekében, hogy valódi énjükben virágozzanak. Azért élnek, hogy felejthetetlen pillanatokat hozzanak létre, történeteket osszanak meg, tárgyak, kultúra és művészet inspirálja őket, melyekkel körül veszik magukat. Épp úgy, mint ezt a nevet viselő illat, a Gucci Bloom nők természetes, kifejező és egyedi módon virágoznak, hagyományos megkötések nélkül.

Az illat

“A parfüm olyan, mint egy varázslat és a nők, akik viselik, varázslatot hoznak a világba. Ebben az esetben a virágok közvetítik a varázslatot és a Gucci Bloom Profumo di Fiori egy velük való erőteljes kapcsolat. Intenzív. Valóban belép a természet világába. Amikor Alberto Morillas és én megalkottuk ezt az illatot, hatalmas kihívás volt, bátran, engedve a virágok megnyilvánulásának.” Alessandro Michele.

A Gucci Bloom Profumo di Fiori Alessandro Michele kreatív igazgató víziójának, Alberto Morillas parfümőr általi szakszerű fordítása. A Gucci Bloom Eau de Parfum összetevőihez hűen az új illat főszereplői a friss, természetes, zöld jegyek, a gazdag virágosság és a tubarózsa krémes mélysége. Egy ragyogó csavart adva a varázslatos fehér virágos Bloom Eau de Parfum-höz, a Profumo di Fiori felszabadítja a varázslatos tubarózsa esszencia addiktív jellegét, majd zárt rügyű szambac jázminnal és szambac jázmin abszoluttal keveredik a közvetlen és direkt hatásért. A Bloom akkordját gazdagítja az Ylang Ylang texturáltsága, melegségét megnyújtja a szantálfa gazdag hulláma, a napsütötte fás jegyek sima krémessége. Elegáns és megkülönböztető ösvényen haladva, az orris (flórenci nősziromgyökér) koncentrátum keveredik a benzoin gyantás melegségével, majd a pézsma jegyek érzéki felhőjével lágyul.

A csomagolás

A tiszta ragyogás inspirálta ezt a kiadást. A Gucci Bloom Profumo di Fiori mézsárga árnyalatban tér vissza az eredeti Gucci Bloom mintázathoz, megidézve a fiatal lelkületű vitalitást. A lakkozott, négyzetes üveget Gucci logós bordázott címke és fekete keret díszíti. A külső csomagolást kívül és belül is Toile de Jouy Herbarium levelek lenyomata, cseresznye virág és ágak, illetve fekete keret díszítik.

A kampány

“A kampányban a virágok a saját életüket élik egy világban. Mondhatni valódi, de szürreális. A természet álma egy – időben felfüggesztett - pszichedelikus álom, melyben Anjelica, Florence, Jodie és Susie megtestesítik a nőiség négy különböző módját. Egy virágos szertartáson mennek keresztül szűziesen. Floria Sigismondi egyfajta istennő a kamera mögött. Maga a kampány forgatása is olyan volt, mint a varázslat a varázslatban.” Alessandro Michele.

Misztikus és ősi pontokra alapozva, az új Gucci Bloom illat kampány négy, az álmok kertjében élő nőről szóló történet. A főszereplők karakteres és elragadó nők: Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith és Susie Cave, akik álomszerűen kapcsolódnak egymáshoz.

A díjnyertes fotográfus és rendező, Floria Sigismondi által rendezett film Florence Welch-sel kezdődik, ahogy felfedezi La Scarzuola elhagyatott színházát, mely szürrealista, építészetileg összetett és egy régi ferences kolostor körül épült. Ez az - 1950-es évek végén, Tomaso Buzzi építészmérnök által tervezett – Umbria vidékén lévő varázslatos és rejtélyes hely első ízben válik a kampány részévé és átalakul, hogy kifejezze a virágokkal és növényekkel teli álmot. Fokozatosan ismerkedünk meg a többi főszereplővel, akik felváltva járják a La Scarzuola misztikus átjáróit, míg meg nem találják az általuk kívánt legjobb helyet, ahol egy ceremónia kereteiben virágokat szednek, majd a vízbe dobják őket. Ahogy a virágok lebegnek, kívánságot fogalmaznak meg, mely párhuzamos univerzumot nyit meg. A népszerű francia musical film – a Jacques Demy által rendezett Peau d'Âne – néhány jelenete inspirációt adott, a fantázia sorozat frenetikus energiával felerősödik, amikor a film elérkezik legemelkedettebb hangulatú jelenetéhez, a virágok robbanásához. Virágszirmok hullanak az égből egyenesen főszereplőinkre, akik teátrálisan folytatják az előadást a csúcsjelenet mozzanataként. A film Florence Welch közeli pillanatával zárul, ahol a Gucci Bloom Profumo di Fiori illat üveget tartja, miközben a virágok lágyan ráhullanak.

Az új Gucci Bloom kampány és a Gucci Bloom Profumo di Fiori illat 2020. őszén kerül bevezetésre 30ml, 50ml és 100ml-es kiszerelésekben. 

Megvásárolható a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban és webshopjaikban.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3116198520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.