A MÄURER & WIRTZ elindítja a #futurevalues-programot, amellyel 28 tonna műanyagot takarít meg évente
A Mäurer & Wirtz családi vállalkozás belső fenntarthatósági csoport felállításával fogja erősíteni és tovább építeni a környezet és az emberek érdekében hozott eddigi intézkedéseket.
A #futurevalues cím alatt a Mäurer & Wirtz a fenntarthatósági projekteket és fejlesztéseket kívánja fellendíteni. A vállalat fenntarthatósági stratégiájának három fő pillére az „Emberek – Bolygó – Termék” témákat öleli fel. A jövőbiztos koncepciók fejlesztését és megvalósítását a projekt három területének szakértőiből álló belső fenntarthatósági csoport irányítja.
„Családi vezetésű illatszer vállalkozásként nemzedékekben gondolkodunk és cselekszünk. Ezért a világért, amelyben most élünk, felelősséget viselünk, hiszen a fenntarthatóság azt jelenti, hogy az emberek aktuális igényeit úgy elégítsük ki, hogy a jövő nemzedékeinek lehetőségei megmaradjanak. Számunkra, Németország egyik legnagyobb illatszergyártója számára a Földünk véges erőforrásaival – de minden velünk dolgozó emberrel – való felelősségteljes bánásmód is nagyon fontos szerepet játszik”, mondja Stephan Kemen ügyvezető (38) a vállalkozás jövőképével kapcsolatban.
A #futurevalues a társadalmi felelősségvállalást helyezi a középpontba. Már el is tudtuk érni az első sikereket, mint például évi 28 tonna műanyag csökkenést a különféle csomagolások belső részeinek kőolaj alapú műanyagokról szálas anyagokra történő átállításának köszönhetően. Az újrahasznosítható anyagok használata, a 100 százalékosan vegán kölnivíz kifejlesztése, rövid szállítási útvonalak a szén-dioxid kibocsátás mérséklésére és tanúsított minőségi szabványok csak néhány a program fő elemei közül.
A #futurevalues a környezettel és erőforrásokkal való tudatos bánásmód mellett újra központba helyezi az embert is.
„Családi vállalkozásként különösen a szívünkön viseljük, hogy elősegítsük a munka és magánélet összeegyeztethetőségét. Elkötelezettségünkért már 2015-ben kitüntettek bennünket az ‚audit berufundfamilie‘ (Munka és család audit) tanúsítvánnyal”, egészíti ki Yvonne Jussen, emberi erőforrás igazgató. A rugalmas munkaidő programok mellett fontos tényező még a fiatal tehetségek támogatása, valamint a vállalati légkör és az üzemi egészségügy ajánlatainak folyamatos fejlesztése.
„Felelősséggel élünk és ebből alakítjuk ki céljainkat, amelyekért egyénként és csapatban is dolgozunk és amelyeket következetesen megvalósítunk. Ez fontos volt számunkra és a világjárvány kihívásokkal teli ideje alatt is az marad. Minden intézkedésünkkel újabb lépést teszünk a helyes irányba” – mondja Stephan Kemen ügyvezető.
További információk és részletek a #futurevalues témával kapcsolatban: www.m-w.de/verantwortung/
A Mäurer & Wirtz bemutatása
A Mäurer & Wirtz ötödik generációs családi vállalkozás, az egyik vezető európai minőségi illat- és ápolószer termékeket gyártó parfümház. A Mäurer & Wirtz története egy sikertörténet: Az egykori szappanfőzde, amelyet Michael Mäurer alapított Andreas Wirtz mostohafiával 1845-ben, mára nemzetközi sikereket ért el. A Mäurer & Wirtz portfóliójába saját márkák tartoznak, mint a 4711 és a Tabac, valamint olyan engedményezett márkák, mint s.Oliver, Betty Barclay, Baldessarini és Otto Kern. A Mäurer & Wirtz székhelye Stolberg bei Aachen, ahol kereken 300 munkavállalót foglalkoztatnak. A vállalat 1990 óta a dalli-group önálló, 100 százalékos leányvállalata.