Nespresso és Chiara Ferragni együtt ragyog a cannes‑i vörös szőnyegen
2021. július 13. írta: persica

Nespresso és Chiara Ferragni együtt ragyog a cannes‑i vörös szőnyegen

A Nespresso és Chiara Ferragni együtt ragyog a cannes‑i vörös szőnyegen, avagy a különleges Haute Couture mestermunka, az inspiráció és a környezettudatos anyagok találkozása

Az olasz vállalkozó egyedi Giambattista Valli Haute Couture ruhát viselt, újrahasznosított alumíniumból készült finom virágdíszítésekkel

A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition kollekció hatalmas sikere után a nemzetközileg ismert digitális vállalkozó egy egyedi, Giambattista Valli Haute Couture ruhában lépett a Cannes‑i Filmfesztivál vörös szőnyegére. Az alkotás a Nespresso környezettudatosan választott anyagok használata és körkörösség iránti elkötelezettségét mutatja be.

A Chiara Ferragni által viselt feltűnő, élénkzöld színű, empire fazonú selyem sifon estélyi ruha a fenntartható design fontosságára hívja fel a figyelmet azzal, hogy kizárólag újrahasznosított és felelős forrásból származó alapanyagokból készült – ezek az értékek alapvető fontosságúak a Nespresso számára. A környezettudatosság által inspirált estélyi ruhát újrahasznosított alumíniumból készült virágok díszítik, melyeket kézzel készítettek a Nespresso kávékapszulákhoz is használt, 80 százalékban újrahasznosított alumíniumból és a Globális Organikus Textil Szabványnak (Global Organic Textile Standard, GOTS) megfelelő textilekből.

Chiara Ferragni a következőket mondta a Nespresso‑val való együttműködéséről: „Számomra fantasztikus ez a nyár: megjelent a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció, most pedig itt vagyok Cannes‑ban a Nespresso Plage‑on felállított pop-up helyszínünkön. Folyamatosan inspirál a Nespresso mélyen gyökerező elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt, és aziránt, hogy a kávé pozitív változások mozgatóereje lehet. Nagyon izgatott vagyok, hogy ma megmutathatom a Nespresso és jóbarátom, Giambattista Valli együttműködéséből született ruhát, amely csodálatosan ötvözi stílusainkat és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.”

A tervező, Giambattista Valli a következőket mondta: „Amit a legjobban szeretek Chiara Ferragniban, az az őszintesége, és ez a sikerének kulcsa. Megtiszteltetés volt számomra, hogy Chiara fekért, hogy én tervezzem meg és készítsem el a ruháját Cannes-ra. Általában papíron kezdem el a tervezést, most viszont egy újrahasznosított alumíniumlapból indultam ki. Az alapanyagok, Chiara játékossága és a színek iránti szeretete által inspirálva egy olyan ruhát alkottam, amely reményeim szerint megmutatja a jövő generációinak, hogy milyen merész lehet a divat, ha tudatosan használjuk a felelősségteljesen beszerzett alapanyagokat."

Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója a következőket mondta: „Örülünk, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a Chiara Ferragnival való együttműködésünkkel kapcsolatban. A kampány célja az volt, hogy idén nyáron valami váratlannal lepjük meg a vásárlókat. Boldog vagyok, hogy ezt megismételhetjük Cannes-ban is, és ezúttal Chiara mellett a hihetetlenül tehetséges Giambattista Valli is velünk tart. A Chiara számára tervezett varázslatos ruha a fenntarthatóság iránti komoly elkötelezettségünket szimbolizálja, és azt, hogy innovatív és környezettudatos anyagokat és technikákat használunk minden tevékenységünk során.”

Az újrahasznosítás iránti elkötelezettség

A Nespresso ezzel a ruhával ünnepli a márka körkörösségre való törekvését, miután bejelentették, hogy 2021 végére az Original kávékapszulák 80, és a Vertuo kávékapszulák pedig 85 százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek majd. Az alumíniumkapszulák újrahasznosításának úttörőjeként a Nespresso 30 éve ad második életet használt kapszuláinak. Jelenleg a Nespresso vásárlóinak több mint 90 százaléka számára elérhető valamilyen lehetőség a használt kapszulák visszagyűjtésére és újrahasznosítására, a Nespresso Boutique-okban és különböző partnereiknél a világ különböző pontjain felállított, 100 000‑nél is több gyűjtőpontnak köszönhetően.

A Nestlé Nespresso SA

A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legkiválóbb minőségű adagolt kávék piacán. A vállalat az "AAA Sustainable Quality” programon keresztül, 15 országban több mint 110 000 kávétermelő farmerrel dolgozik együtt azért, hogy fenntarthatósággal kapcsolatos gyakorlatokat vezessenek be a farmokon és a környező területeken egyaránt. A 'Rainforest Alliance' nonprofit szervezettel 2003-ban közösen indított program, melyhez később a Fairtrade International is csatlakozott, segít abban, hogy a betakarítás minőségét és a hozamot javítsák, folyamatosan biztosítsák a fenntartható forrásból származó magas minőségű kávékínálatot, valamint segítsék a farmerek és közösségük megélhetését. A lausanne-i (Svájc) székhelyű Nespresso 82 országban van jelen, és több mint 13 900 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat globális kiskereskedelmi hálózata 2020-ban 816 Boutique-ból állt. További információk: www.nestle-nespresso.com, www.nespresso.com.

Chiara Ferragni: Chiara Ferragni vállalkozó, olasz származású globális divatikon.

Chiara pályafutása 2009-ben kezdődött, amikor útnak indította The Blonde Salad nevű, személyes stílus-blogját. A közösségi oldalakon erőteljes személyes márkaépítésbe fogott, így komoly jelenlétre és hatalmas rajongótáborra tett szert a digitális térben: jelenleg több mint 24 millióan követik az Instagramon.

Chiara számos divatmárkával működött már együtt, és a legszínvonalasabb divatlapok – többek között a Vogue, a Vanity Fair és az InStyle – címlapján szerepelt. 2015-ben felkerült a Forbes „30 befolyásos, 30 év alatti fiatal” listájára; jelenleg a divatipar legbefolyásosabb személyiségei között tartják számon.

A Chiara Ferragni márka: A 2013-ban létrehozott Chiara Ferragni divatmárka immár teljes körű kollekciókat kínál.

A márka ikonikus „szem” logójáról ismert világszerte, ami olyan játékos, mégis stílusos kollekciókat fémjelez, amelyek az utazás, a zene, a popkultúra és a kortárs képzőművészet világából merítenek ihletet. Globális, pozitív attitűddel rendelkező, erőteljes és letisztult márkáról van szó, amelyben a printek, a csillámok és a foltok modern, dinamikus kollekciót alkotnak.

A márka a világ számos pontján, így Milánóban is saját üzletet nyitott, valamint a legjobb nemzetközi boutique és áruház hálózatokban hozott létre pop-up üzleteket.

Giambattista Valli:

Giambattista Valli 2005-ben indította el névadó márkáját. Első ready-to-wear bemutatóját Párizsban tartotta, ahová Rómából költözött, hogy megvalósítsa álmát, a Maison létrehozását. 2011-ben mutatta be első Haute Couture kollekcióját, és a Chambre Syndicale de la Haute Couture hivatalos tagja lett.

A divatvilág egyik vezető neveként Giambattista Valli a luxus új, rendkívüli megközelítését, és a Savoir-Faire d'Excellence-en alapuló egyedi esztétikát képviseli, ami fiatal nők egész generációját vonzza világszerte. Az ő narratívája a kortalan, időtlen és könnyed szépségről szól – jellegzetes, ikonikus sziluettjét a világ legelőkelőbb hírességei és a divat szerelmesei egyaránt dicsérik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr2916626288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása