Stílusos és funkcionális: megújult a BeastPink márka
2024. február 21. írta: persica

Stílusos és funkcionális: megújult a BeastPink márka

Megújult formában, de a megszokott minőséggel tér vissza a GymBeam nők számára kifejlesztett márkája, a BeastPink. A termékcsalád ideális választást kínál testalkattól és választott mozgásformától függetlenül, legyen szó futásról, kerékpározásról, pilatesről vagy más szabadidős tevékenységről. A sportruházat mellett a kollekcióban található táplálékkiegészítők és fitnesz kellékek is megújulnak idén tavasszal.

A BeastPink új ruhakollekciójában minden nő magabiztosnak, egészségesnek és fittnek érezheti magát - nem csak sportolás közben. A márka régóta arra törekszik, hogy az aktív életmódot követő nők igényeit és a technológiai változásokat figyelembe véve tökéletesítse termékeit. Így született újjá a BeastPink kollekció.

Kényelem, stílus és teljesítmény

A megfelelő anyag és fazon kiválasztása nem egyszerű feladat, hiszen különböző igényeknek kell megfelelni. Ezek a ruhadarabok úgy lettek megalkotva, hogy mindenki kedve szerint válogathasson a termékpalettáról. A BeastPink kollekció azok számára is kínál megoldást, akik a lazább szabású, puhább ruhadarabokat, vagy akár a rugalmasabb, alakformáló darabokat részesítik előnyben.

A BeastPink női termékcsalád nem csupán egy kollekció; egy életstílus és együttműködés a nőiesség és a teljesítmény között. Az innovatív anyagok és a letisztult szabások garantálják, hogy minden nő megtalálja a saját stílusát a BeastPink újragondolt női ruházati termékcsaládjában.

A GymBeam megújult BeastPink kollekciója már elérhető itt.

gymbeam.hu

GymBeam:

A GymBeam a közép-kelet-európai régió legnagyobb fitnesz webáruháza, a GymBeam márkanév egyet jelent az egészséges és progresszív élelmiszerekkel és a minőségi alapanyagokból gyártott táplálékkiegészítőkkel. Elsősorban sport- és egészséges táplálkozás, egészséges élelmiszerek, sportruházat és kiegészítők értékesítésére összpontosít. Több mint 120 márkát és több ezer terméket kínál; 2022-ben 105 millió eurós forgalmat produkált. Árbevételének nagy részét saját gyártású termékei adják, amit a GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX és XBEAM márkák alkotnak. Indulása óta a GymBeam számos európai országba jelen van: jelenleg 15 piacon tevékenykedik, köztük Magyarországon, Romániában, Horvátországban, Bulgáriában, Ukrajnában, Szlovéniában, Lengyelországban, Németországban és Olaszországban, valamint Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr9318360811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása