A hazai szolgáltatói szektor legrangosabb díját nyerte el a FirstMed
2019. április 13. írta: persica

A hazai szolgáltatói szektor legrangosabb díját nyerte el a FirstMed

Az idén 20 éves FirstMed magánklinika az ügyfelek szavazatai alapján elnyerte a legjobbnak járó „Best in Class” elismerést a Best of Budapest & Hungary magán egészségügyi szolgáltatók kategóriájában.

Az 1999-ben alapított FirstMed nyerte a szolgáltatói szektor egyik legkomolyabb hazai díja, a „Best of Budapest & Hungary” magán egészségügyi kategóriáját. Idén először az online szavazás eredményeként az ágazatok legjobbjainak választottak speciális, „Best in Class” oklevelet kaptak, amit a FirstMed vihetett haza. A 20 éve Budapesten működő magánegészségügyi intézet képviselői április 6-án, a Best of Budapest & Hungary Díjkiosztó Gálaesten vették át az elismerést. A Budapest Week Publishing által alapított díjat idén 26. alkalommal adták át. Ez az egyik legnagyobb múltú olyan minősítés, amelyet kizárólag a szolgáltatói szektorban működő társaságok kaphatnak meg.

A Budapest Week Publishing által alapított „Best of Budapest & Hungary” az évek során azért vált széles körben igazodási ponttá, mert a több mint 40 kategóriában a szolgáltatásokat igénybe vevő nagyközönség számára meghirdetett nyílt, igen szigorú és független szavazás mentén zajlik. A voksolás módja garantálja, hogy kizárólag azok a társaságok szerezhetik meg az elismerést, amelyek folyamatosan kiemelkedő minőséget képesek nyújtani ügyfeleik, partnereik számára. A gálaesten kihirdetett győztesek kilétét éppen ezért az üzleti élet szereplői, a véleményformáló források is figyelemmel kísérik, hiszen valójában az eredmény a piaci elégedettséget tükrözi. 

„A Best of Budapest & Hungary Best in Class kategóriagyőztes díja az egyik legfontosabb elismerése munkánknak, hiszen a díj kifejezetten a páciensek és ügyfelek értékelésén alapul. Köszönjük ügyfeleink, pácienseink bizalmát és a szavazatokat. Az eredmény is azt bizonyítja, hogy a FirstMed által képviselt átlátható működési és magas ügyfélközpontú szemléletre nagy szükség van. Meggyőződésem, hogy ez a szemlélet lesz a meghatározó a hazai egészségügyi szektor átalakulása során” – mondta Dennis A. Diokno, a FirstMed vezérigazgatója és alapító tulajdonosa. 

A FirstMedről

A FirstMed 1999 óta vezető szerepet tölt be a magánegészségügyi ellátásban Magyarországon, legyen szó akár hazai vagy külföldi páciensek kezeléséről. A klinika büszke nyílt és átlátható működési folyamataira, valamint megbízható, körültekintő és magas minőségű ügyfélkiszolgálására. A FirstMed betegközpontú csapatában ma már több mint 100 orvos, valamint nővérek, radiológiai és laboratóriumi szakemberek biztosítják a klinika több mint 30 területet felölelő szakellátásához szükséges szakmai hátteret. Munkatársaik és az orvosi személyzet tagjai magas szintű angol nyelvtudással rendelkeznek. Az egészségügyi intézmény alapellátása, valamint speciális gyógyászati és diagnosztikai szolgáltatásai hétfőtől szombatig, szükség esetén a nap bármely szakaszában igénybe vehetők.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3914762148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása