VÉGRE ITT A ROSSZFIÚ!!!
2019. augusztus 26. írta: persica

VÉGRE ITT A ROSSZFIÚ!!!

LÉPJ BE A BAD BOY UNIVERZUMBA ÉS ENGEDD SZABADON A LELKEDBEN SZUNNYADÓ LÁZADÓT: RÚGD FEL A SZABÁLYOKAT, LEGYÉL ÜTŐS, MINT EGY VILLÁMCSAPÁS

Carolina Herrera új kalandba vág bele a lenyűgöző BAD BOY illattal, amely az örök lázadó mítoszát modern színezettel meséli újra. Bad Boy, akinek van bátorsága megszegni a szabályokat és saját útját járni. 

A lázadás modernkori megtestesítőjének személyiségét kettősség jellemzi: egyszerre erős és érzékeny; domináns és empatikus; hősies és sérülékeny. Bátorságának titka abban rejlik, hogy képes kifejezni és megosztani másokkal érzéseit.

A BAD BOY óda a lázadó férfiakhoz, akik harcolnak az elveikért és önazonosak.  Az „Olyan jó rossznak lenni” szlogen hűen összefoglalja az új kreáció üzenetét.

A BAD BOY szimbóluma a villámlás. Hősiességet és erőt sugall, egyben Bad Boy személyiségének allegóriája: kiszámíthatatlan, szokatlan, vonzó és lenyűgöző. BAD BOY elcsábít és rabul ejt, gyorsan és pontosan, villámcsapásként hat. 

Carolina Herrera de Báez, a Carolina Herrera illatház kreatív igazgatója Quentin Bisch és Louise Turner parfümőrökkel dolgozott együtt a varázslatos aroma koncepciójának kidolgozásában. A kreatív páros intenzív és élénk jegyekben gazdag fantasztikus parfümöt alkotott. 

A BAD BOY keleties-aromás illat, a kompozíció az ellentétek vonzására épül: ragyogó zsálya, zöld bergamott és bors elegyedik érzéki, sötétebb tónusú tonkababbal, kakaóval és ámbrás-fás jegyekkel. A BAD BOY tudatosan a modern férfi természetének ragyogó és sötétebb árnyoldalait jeleníti meg. 

Az illatüveg koncepciója és villámformájú dizájnja technikai kihívást jelentett. Merész és feltűnő formavilága magában egyesíti a BAD BOY tulajdonságait. A villám elegáns és titokzatos éjkék színt, valamint stabil tartást biztosító aranyszínű talapzatot kapott. 

A kommunikációs kampány középpontjában BAD BOY, az őstípus lázadó férfi áll, kirobbanóan energikus és erőteljes karakterrel.  Amerre jár, lenyűgöző benyomást tesz az emberekre. Sétál New-York utcáin és háta mögött minden megváltozik. Léptei nyomán formálódik a város, egyéni varázsának senki sem képes ellenállni.  Vonzza a tekintetet, képtelenség nem észrevenni. Fénylőn izzik körülötte a levegő, amely különlegessé és egyedivé teszi megjelenését. 

Az izgalmas kommunikációs kampány szerzői Santiago & Mauricio. A kisfilm főhőse Ed Skrein brit színész, aki hangsúlyosan megjeleníti az igazi BAD BOY értékeit. Skrein saját generációja egyik legígéretesebb tehetsége, és már rendezőként is debütált. Kreatív és sokoldalú, zenészként kezdte karrierjét, ma már lábai előtt hever Hollywood. 

A reklámfilmben Karlie Kloss (a GOOD GIRL arca) alakítása is emlékezetesre sikerült. A zenei aláfestés Chris Isaak ’Baby Did a Bad Bad Thing’ című dalának vagányabb és lázadóbb verziója. A sokatmondó és pezsgő élettel teli Bad Boy fotók Billy Kidd alkotásai. 

LÉGY ROSSZ FIÚ ÉS MERJ ANNAK LENNI, AKI A LELKED MÉLYÉN VAGY 

Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr6915025116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása