A BOSS Parfums bemutatja a nők által nőknek készített ALIVE illatot azoknak a hölgyeknek, akik nem riadnak vissza a merész tettektől.
Független, elegáns és határozottan nőies – Az ALIVE szellemiségét bemutató nők számára a spontaneitás és a boldogság ugyanannyira fontos az életükben, mint az elkötelezettség és a fókusz. Tudják, hogy a legnagyobb erősségük, ha hűek maradnak önmagukhoz.
Arra tervezték, hogy ünnepivé tegye azokat a pillanatokat, amikor élvezzük a boldogságot, az ALIVE lendületet ad a nőies szabadságnak. A BOSS parfümportfolió új tagja emlékeztet arra, hogy törekedjünk teljes életet élni minden egyes nap.
A KAMPÁNY
Négy tehetség, Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier és Chloe Bennet, vesz részt az ALIVE kampányban, amelyben mindannyian saját perspektívájukból, egyéni tapasztalataik alapján adnak választ a „mitől érzed, hogy élsz?” kérdésre. A TV reklám, amely a modern kor nőjének szellemiségét ragadja meg, női alkotók látásmódján keresztül, megmutatja, hogy mennyire élvezik az egyszerű, mindennapi, mégis energikus Los Angeles-i pillanataikat, míg a portréképeken keresztül az egyéniségük kerül kiemelésre.
A kizárólag nőkből álló csapat a híres parfümőrrel, Annick Ménardoval, Rebecca Zlotowski rendezővel és Collier Schorr fotóssal vált teljessé.
A Rebecca Zlotowski rendező és forgatókönyvíró által készített kampányfilmben egyensúlyban van a sorsát irányítani képes, céltudatos nő imázsa a felszabadult, érzéseit gondtalanul megélő női imázsával.
A négy nő, Emma Roberts-cel az élükön magukban kezdenek énekelni, a pillanatba feledkezve. A What’s Up a Four Non-Blondes csapatától egy olyan megragadó dal, amely fokozatosan válik hangosabbá a suttogástól egy közös pillanat örömét megéneklő boldog himnusszá. A kampányfotókkal Collier Schorr világhíres fotós életre keltette az illatot, gyönyörűen elegáns képeken keresztül mesélve el a történetet.
Emma Roberts vitathatatlan tehetség, aki lenyűgöző filmes és tévés karriert tudhat maga mögött az elmúlt évtizedben. Emma kifejti:
„Úgy gondolom, hogy a legmerészebb dolog, amit egy nő tehet a karrierje során, hogy megtanulja, mikor mondjon igent és mikor nemet, és ez az a dolog, amit én még mindig tanulok. Amikor ezt a megfelelő időben megteheti valaki, azt hiszem, ez a legmerészebb tett.”
Laura Harrier chicagói születésű, aki nemzetközi divatmodell karrierjét 17 évesen kezdte és mára bejárta a világot, divatmagazinok oldalain jelent meg. Napjainkban színészi pályájára koncentrál, díjnyertes kasszasikerekben szerepel. Laura hozzáteszi:
„Akkor érzem, hogy igazán élek, ha új dolgot tehetek meg, vagy olyan helyen járok, ahol soha azelőtt nem jártam. Csodálatos, hogy részese lehettem egy olyan kampánynak, ami kizárólag nők által rendezett, fotózott és tervezett, valamint a parfüm és az üveg megtervezését is nők végezték. Szeretem, hogy ezekkel az emberekkel egy teljesen új dolgot alkothattunk.”
Bruna Marquezine az egyik legbefolyásolóbb személyiség és modell a generációjában. 23 évesen, csaknem két évtizedes karrier birtokában, a jelenlegi egyik leghíresebb brazil színésznőként tartják számon. Bruna elmondta: „Amitől igazán élettelinek érzem magam, az a művészet, szerelmesnek lenni, szeretni valamit vagy utazni. Ahhoz, hogy a legteljesebb életet éljem, igyekszem őszinte és hiteles maradni. Úgy gondolom, hogy a legjobb élet, ha őszinték vagyunk magunkhoz, amiben hiszünk és amilyenek vagyunk. Ez a legjobb módja, hogy a legtöbbet kihozzuk magunkból.”
Chloe Bennet Wang színésznő, énekes és aktivista, legismertebb szerepe Daisy Johnson/Quake a Marvel’s S.H.I.E.L.D. ügynökei sorozatban. Chloe megjegyezte:
„Amitől igazán élek, az, ha forgatáson vagyok, ha kreatív lehetek, szerelmes vagyok és egy valóban mélyenszántó beszélgetést folytatok. Az ALIVE nő nem fél ösztönösen cselekedni, akkor sem, ha minden kaotikus, hiszen van egy világos jövőképe, hogy mit akar elérni. Ő az, aki ALIVE-ot visel.”
AZ ILLAT
Az ALIVE egy gyümölcsös, fás Eau de Parfum, amit Annick Ménardo híres parfümőr alkotott meg, mint az ikonikus BOSS Bottled férfi illat női párja. Egy vidám illat különleges jegyekkel, az ALIVE célja, hogy inspirálja a nőket, hogy élvezzék az életet minden nap. Az illatot energetikus alma, feketeribizli, napérett szilva és meleg fahéj kombinációja teszi különlegessé, ami emlékezteti viselőjét, hogy az élet vibrálóan az igazi. A természetes madagaszkári vanília a parfüm ismertetőjele, az életöröm szimbóluma, ami az ALIVE nőre oly jellemző. A virágos szívillatban az arab jázmin beborítja az érzékeket, ellensúlyozza a kakukkfű illatát, így visszatükrözve, hogy képes az egyensúlyra a tudatosság és lemondás között. Az alapillat az élén, erős fás illatokban bontakozik ki, úgymint kínai cédrusfa, krémes szantálfa, olajfa és alaszkai nutka ciprusfa, ami megnyugtató melegséget és erőt ad, így inspirálva az ALIVE nőt, hogy a saját ritmusát kövesse.
Annick szerint, “Képesnek kell lenni arra, hogy érezzük, ez nem csak egy új illat, erőteljesnek kell lennie, érzékinek, gourmandnak és mégis elegánsnak és egyszerűnek. Úgy gondolom, ez a BOSS nő.”
AZ ÜVEG
A német ékszertervező, Amelie Riech által tervezett karcsú flakon, az építészeti formájával és üvegével, nőies, arany részleteivel egy szolíd és kézzelfogható emlékeztető, hogy a boldogság minden pillanatban megtalálható, fellelhető.
Amelie hozzáfűzte: “Azt hiszem, a BOSS imázsa erőteljes és nagyon férfias, emiatt érdekes volt, hogyan tudja kidolgozni a női megfelelőjét és mindezt hogyan testesíti meg a nők számára. Amikor ránézek az üvegre, ennél sokkal többet látok. Számomra egy ékszer, egy remekmű, mint egy drágakő, ami nagyon értékes.”
A DOKUMENTUMFIM: A NŐI TEKINTET
Egy kapcsolódó dokumentumfilm rávilágít az illat és a kampány mögött álló kreatív tehetségekre. Parfümőr Annick Mérando, üvegtervező Amelie Riech, rendező Rebecca Zlotowski és fotós Collier Schorr csatlakozott a négy kampányarchoz és ők is beszélnek a személyes élményeikről az önmegvalósítás, önismeret, merész lépések és a boldogság tekintetében. Megvitatják a hitelességet, bátorságot, mit jelent számukra a siker, és felfedik hogyan merülnek el saját kreatív világukban, ami miatt úgy érzik igazán élnek. Ez a dokumentumfilm első a maga nemében, amiben bemutatásra kerül, hogy mi minden áll a háttérben és mi minden történik egy illat életében a tervezéstől amíg az illat megszületik és kialakul a végső design, egészen a tehetségekig és a kampány indulásáig.
Te mitől érzed, hogy igazán élsz? #FeelALIVE
Az illat 2020. március 1-től elérhető a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban.