Újabb mesteri húzás az Oriflame-től
2018. október 16. írta: persica

Újabb mesteri húzás az Oriflame-től

Tudni szeretnéd, milyen egy 5 éven át fejlesztett luxusalapozó? Kíváncsi vagy, kedvenc influencereid közül kihez illik leginkább az olasz életstílus? Készen állsz egy kis Beauty Challenge-re? Így még sosem láttad a Giordani Gold kozmetikumait! A Eclat Mon Parfum közösségi festésre építő, rendhagyó…

s.Oliver FRIENDSHIP
2018. október 16. írta: persica

s.Oliver FRIENDSHIP

A legjobb barátnőnek :)

Különleges szerencse, ha valakinek van egy legjobb barátnője – mert akkor olyan embert tudhat maga mellett, akivel sokszor szavak nélkül is megértik egymást. Egyszerűen úgy érzik, hogy összetartoznak, mert annyi mindenben egy srófra jár az agyuk, más dolgokban pedig tökéletesen kiegészítik egymást.…

Ötvenezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család...
2018. október 16. írta: persica

Ötvenezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család...

Sokan még a hűtőjüket sem használják megfelelően

Egy átlagos magyar fogyasztó évente 33 kilogramm élelmiszert dob ki csak azért, mert a nem megfelelő tárolás miatt megromlott, vagy csak mert feleslegesen vásárolta meg. Ha ezt sikerül kiküszöbölni, egy négytagú család évente akár 50 ezer forintot is megspórolhat. Ehhez alapvetően tudatos…

L’HOMME LACOSTE INTENSE
2018. október 16. írta: persica

L’HOMME LACOSTE INTENSE

A modern és ellenállhatatlanul vonzó francia stílusú márka megalkotása René Lacoste teniszező és üzletember nevéhez fűződik. A híres krokodil ma is annak a férfinak az értékekeit szimbolizálja, aki a márka logójának választotta: elegancia, fair play és elszántság. Ez a LACOSTE férfi titka: stílus…

A vásárlás még sohasem volt ennyire egyszerű és szórakoztató
2018. október 16. írta: persica

A vásárlás még sohasem volt ennyire egyszerű és szórakoztató

Új vásárlási élmény várja ősszel a shopping napok szerelmeseit

A legtöbb bevásárlóközpont és üzlet hatalmas árukészlettel és különböző kuponokkal várja mindazokat, akik szeretnék felfrissíteni ruhatárukat az aktuális szezon újdonságaival. A rutinos vásárlók azonban még az akciós napok előtt megkezdik a testi-lelki felkészülést, hogy elkerüljék a hosszú sorokat,…

Megérkezett a Denelys!
2018. október 16. írta: persica

Megérkezett a Denelys!

Természetes és tudatos szépségápolás a Slow Cosmétique jegyében

Gubányi-Prokec Nellyvel a Denelys kozmetikumok megalkotójával a francia szépségről és a „Slow Cosmétique” mozgalomról beszélgettünk. Hogyan született meg a Denelys? A világ egyik legszebb, legelegánsabb városában születtem, Párizsban. 26 évet töltöttem ott. Már kislány koromban imádtam barangolni…

Jön a komor ősz Magyarországra… de vele az üdítő plakátarcok is!
2018. október 16. írta: persica

Jön a komor ősz Magyarországra… de vele az üdítő plakátarcok is!

A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek láthatók az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában

Jó kedv, boldogság és napsütés időtlenítve – országszerte ilyen képek csalnak majd mosolyt az arcunkra a legborongósabb őszi napokon, köszönhetően a Coca-Cola kampányképeinek, amelyek a barátokkal eltöltött pillanatok legjavát örökítették meg.  Mégpedig olyan barátokét, akik őszintén örülnek a…

TIFFANY
2018. október 16. írta: persica

TIFFANY

Az új Eau De Parfum Intense

2018 őszén a Tiffany & Co. bemutatja az Eau de Parfum Intense-t, az eredeti Signature illat gazdagabb és intenzívebb változatát. Az új illat az eredeti kompozíció alapjaira épül, az írisz gazdagságával, a borostyán és a vanília melegségével. Az alkotók inspirációját olyan érzések adták, mint az…

süti beállítások módosítása