Lendületes fogyás, megbízható anyagcsere program az egészség jegyében
2021. január 26. írta: persica

Lendületes fogyás, megbízható anyagcsere program az egészség jegyében

A tartós fogyáshoz nem szigorú fogyókúra kell, hanem hosszú távon is fenntartható életmódváltás és a belső egyensúly kialakítása. Ez a fő jellemvonása annak az anyagcsere programnak, amely az új év újdonságaként indult a Royal Clinics orvos-esztétikai központban dr. Kurucsai Gábor, belgyógyász szakorvos módszerével.

Az anyagcsere program eredményeiről és sikeres fogyásának titkáról mesél a Royal Clinics orvos-esztétikai központ páciense, Müller-Gazsi Tilla, és tanácsot ad mindazoknak, akik szeretnének a változás útjára lépni.

Miért vágtál bele az anyagcsere programba, alakformálás vagy fogyókúra céljából?

Egy barátnőm ajánlására és természetesen fogyókúra céljából vágtam bele.

Mi volt az a pont, amikor úgy érezted, most kell változtatnod és belekezdeni egy akkor még csak reményeid szerint sikeres programba?

Amikor azt láttam a tükörben, hogy az arcom is elég erőteljesen kezdett kerekded lenni és nem tetszett a kép, ami visszanézett rám. Felálltam a mérlegre, ami 79 kg-ot mutatott és már az összes nadrágomból kificcent az oldalsó zsírpárnám.

Mi volt az első lépés?

Felhívtam Kurucsai Gábor doktor urat, és elmentem hozzá egy konzultációra. EKG-t készített, majd 4x vett vért óránként tőlem.

Akadályozott egészségügyi probléma az életmód váltásban?

Igen, a vérvétel kimutatta 3 X jellel az inzulin mellett, hogy erősen inzulinrezisztens voltam.

Mikor érezted, hogy ez a program más, mint az eddigi kísérletek?

Akkor éreztem, amikor kb. 2 hét elteltével elkezdtem fogyni, heti 1,5 kg-mal ment le a mérleg, és semmi erőfeszítést nem kellett hozzá tennem.

Mi a célérték a fogyásban és hol tartasz most?

Augusztus első hetében kezdtem a programot és már október végén megvolt a -10 kg. Utána ment még le 2-3 kg, de amit tartok most, az a -11 kg.

Megtapasztaltad a fogyási ütemben beálló stagnálást is?

Igen, nálam sem maradt el.

Csalódott voltál?

Dehogy, örültem, hogy ennyi fogyás is sikerült, mert hosszú évek óta bármit próbáltam, maximum 3-4 kg ment le rólam.

A környezeted támogatott a programban?

A férjem rám hagyja, hogy csináljam azt, amit szeretnék, inkább azok tudtak jobban támogatni, akik maguk is részt vettek a programban.

Van meghatározott időtartam, eleje és vége az anyagcsere programnak?

Kb. fél év, de ezt így kifejezetten nem mondanám, mert én már gyakorlatilag 2 hónap alatt adtam le 10 kg-ot és még fixen 5 kg-ot szeretnék leadni.

Mit mondanál azoknak, akik már belevágtak a fogyókúrába, vagy épp most tervezik?

Ne gondolkozzanak, azonnal kezdjék el! Nem kell sanyargatni magunkat, mint mondjuk egy fehérjediétánál.

Miért ajánlod, hogy szakember segítségével állítsuk össze a fogyókúrás programot?

Mert olyan információkat tudunk meg tőle, amivel megértjük a testünk működését. Pl. nem tudtam, hogy van egy hormon, ami a zsírbontásért felel, és ha az kórosan alacsony, akkor én hiába edzem heti 3-4x, nem fogok fogyni, hanem jobban kimerül a szervezetem. Nálam pontosan ez történt. Hiába edzettem, nem mozdult a mérleg. Előbb vissza kell állítani a hormont a normál tartományba, és akkor magától olvadnak le a kilók.

A Royal Clinics orvos-esztétikai központban hisznek abban, hogy mindenkinek jár egy olyan módszer, amely a szenvedés helyett örömteli, hosszú távú életmódváltáshoz vezeti. A Royal anyagcsere program lehetőséget biztosít egy tartós és eredményes súlycsökkentésre és egy önbizalommal teljes önkép kialakítására. Az anyagcsere rendezésével nem csak a felesleges kilóktól szabadulunk meg: növekszik a teljesítmény, megszűnhet az állandó fáradtság, enerváltság, sőt akár olyan problémákban is segíthet, mint a rendszertelen menstruáció és a hajhullás. Dr. Kurucsai Gábor, a Royal Clinics orvos-esztétikai központ belgyógyászának konzultációjára a www.royalclinics.hu weboldalon lehet időpontot kérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3016404568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása