Otto Kern Signature Extrême

Lendületes tisztelgés az illatklasszikus előtt

2020. február 23. - persica

Az Otto Kern Signature magabiztosságot sugalló illat, amely egyszerre csábít energikus férfiasságával és lezser vonzerejével – mind a mai napig. 2008-as bevezetése óta megszakítás nélkül a legkedveltebb férfiparfümök közé tartozik, és töretlenül őrzi 3. helyét a férfiak életstílus-illatainak…

Tovább

A Ford felgyorsítja az elektromos hajtások bevezetését!

Érkezik a Mustang Mach-E és útjára indul a különleges ‘Go Electric’ roadshow

A Ford, a vadonatúj Mach-E első nyilvános bemutatóján, Ford ‘Go Electric’ rendezvényén bejelentette, hogyan fest majd az elektromos mobilitásra alapozott Ford jövő.  A Ford gyorsan bővülő részben vagy teljesen elektromos modellkínálatában éllovasnak szánt, tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E…

Tovább

C&A jövőképe: A fenntartható divat, mint az új mérce

A C&A már 176 éve törekszik arra, hogy minél több emberhez tudja eljuttatni divatos és megfizethető árú termékeit. Úgy gondoljuk, hogy mindenkinek joga van ahhoz, hogy jól nézzen ki és jól is érezze magát a bőrében, miközben a ruháink készítőit nem éri kár vagy méltánytalanság és a bolygónknak…

Tovább

AZ YVES ROCHER BOTANIKUSKERTJE

A BIODIVERZITÁS SZOLGÁLATÁBAN

Az Yves Rocher immáron 60 éve fordul bizalommal a növények gazdagságához és sokszínűségéhez. A növények sokszínűségéből nyeri erejét: a hatékonyságát, a kitartását, az ellenállólképességét… Az inspiráció, a hatékonyság és az érzékiség kizárólag növényekből ered a formulák, színek, textúrák és…

Tovább

Elindult Larion Oscar professzionális sminkiskolája

Larion Oscar, Magyarország egyik vezető sminkmestere elindította sminkiskoláját, a Backstage Makeup Schoolt, ahol nemcsak elméleti tananyagra lehet szert tenni – a nemzetközileg elismert make-up artist tanfolyamai, workshopjai olyan sokrétű gyakorlati tudással vértezik fel a sminkelés szerelmeseit,…

Tovább

Love the iconic Red

ARTDECO TAVASZI/NYÁRI SMINK KOLLEKCIÓJA

Az ARTDECO tavaszi/nyári kollekciója a Love the iconic Red egy minimalista, mégis a részletekre különös figyelmet fordító kollekció, mely a német divattervezővel Steffen Schraut-tal együttműködve készült el. A kollekció fő színe az ikonikus vörös, mely a női érzékenységet szimbolizálja. Az erőteljes…

Tovább

Avon Her Story...

Mi a Te történeted?

Legyünk bátrak, döntsük le az előttünk álló falakat és higgyünk abban, hogy bármire képesek vagyunk! Fontos hogy tudjuk, hogy, megválaszthatjuk kivé válunk és mit teszünk ebben a világban. Írjuk meg mi magunk a saját történetünket, legyünk mi az inspiráció és a szenvedély! A következő Avon…

Tovább

Invictus & Olympéa ONYX új gyűjtői illatüvegek

Hogyan írhatod be neved a történelembe? Hogyan válhatsz mítosszá? Hogyan maradhat fenn örökké a neved? A fáraók piramisokat építettek, a görög istenek a Pantheont, invictust és olympeát egy kő teszi halhatatlanná. Bele vésve ők is legendává válnak. De mi a titkuk? Az ónix, az eredeti kő. Akik…

Tovább

Életmódjavításról zamatos levekkel, könnyed stílusban

Megjelent Mattheisen Mária: JUICE, amire a tested vágyik című könyve

A táplálék testünk energiaforrása, de még ennél is több lehet – eszköz a regenerálódásra. Erre a gondolatra építve született meg Mattheisen Mária, Magyarország első juice terapeutájának első könyve, a JUICE, amire a tested vágyik, amely személyes és üdítően könnyed stílusban közelíti meg az “az…

Tovább

Még mindig világ legdögösebb nője a Despacito-s csaj!

Mi szükséges közel 7 milliárd megtekintéshez a Youtube-on? Fülbemászó dal és egy dögös nő, aki elvarázsolja az embereket. A Despacitó esetében mind a kettő adott, sőt Zuleyka Rivera nevét az egész világ megjegyezte azóta, és időről időre kikiáltják a világ legjobb nőjének. Szinte pontosan 3 éve…

Tovább

Hétfőn este kiderül, kik a hazai gasztronómiai élet legjobbjai

Várhatók-e változások az élmezőnyben? Mely Magyarország legszerethetőbb étterme, és melyik az, ahol a fenntarthatóság is szempont?  2019 sok új nyitást hozott, veszélyben a régi éttermek vezető pozíciója  „Az elmúlt évek tekintetében azt azért nem mondhatjuk, hogy tavaly extrém nagy volt az új…

Tovább

Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése

JótÉtel néven indult el az az összefogás, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el. A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a…

Tovább

CSR Hungary Díjat nyert a Bonduelle

A Bonduelle, Magyarország egyik legnagyobb zöldség-feldolgozója elnyerte a hazai társadalmi felelősségvállalás legnívósabb kitüntetését, a CSR Hungary Díjat. Ezentúl a díj védjegyeinek használatával járulhat hozzá a fenntartható és felelős üzleti kultúra terjesztéséhez, mely évek óta fontos szerepet…

Tovább

Cipőtrendek 2020 tavasz/nyár

Bemutatjuk a DEICHMANN kollekciójának legizgalmasabb darabjait

A tavaszi-nyári szezonban a színes, feltűnő cipők számítanak majd igazán trendinek: élénk és neon színű vagy csillogó darabok, valamint a modelleken lévő különböző díszítő elemek teszik felejthetetlenné az outfitet. Ezek mellett a parafa- és háncsszerű részletek is igazán divatosak lesznek a…

Tovább

MR&MRS FRAGRANCE GEORGE CRYSTAL BLUETOOTH AROMA KÉSZÜLÉK

A GEORGE egy dizájnos illatosító készülék otthoni vagy irodai használatra. Tiszta illóolajokból (esszenciális olajokból) készült illatos kapszulák használatával működik, amelyeket kedve szerint cserélgethet! És hogy George hogyan működik? Nagyon egyszerűen. Elég kiválasztani a számára legmegfelelőbb…

Tovább

CHANDO Orgona & szerecsendió - mini porcelán diffúzor

A kínai CHANDO márkát az eredetiség, a szabadalmaztatott egyedi porcelánfeldolgozás és a gyönyörű illatok jellemzik. A márka az 1977-es évben alakult, amikor a sanghai Chen család tagja, a tehetséges Vicki tanulmányozni kezdte a kerámia művészetét és innovációjának folyamatát, valamint a nyugati és…

Tovább

BAOBAB WOMEN LUXUS ILLATGYERTYA

A Baobab márka „Women“ – nők termékcsalád gyertyáinak eladása támogatja a BIG (The Breast International Group) közhasznú szervezetet és az emlőrák kutatását. A termékcsalád neve egy ünnep a női nemre - ünnepli a nőket és rózsásan púderes, nőies illatával felszólítja az összes hölgyet, hogy ne…

Tovább

VOLUSPA - COPPER CLOVE (SZEGFŰSZEG) ILLAT

A Voluspa márka termékeit kézzel készítik az USA-ban Kaliforniában. Gyönyörű illatok, elegáns és újrafelhasználható csomagolás és tökéletesen illatosított gyertyák alkotják a márka termékínálatának gerincét. A felhasznált összetevőket gondosan válogatják ki és gyűjtik össze az egész világon, hogy az…

Tovább

DEBÜTÁLT A H&M STUDIO KOLLEKCIÓJA

A H&M évente kétszer mutatja be Studio fantázianevű kapszulakollekcióját, mely a legdivatosabb, előremutató darabokkal kedveskedik a divat szerelmeseinek. Az idei tavaszi-nyári kollekciót a szabadság és a tenger inspirálta. A kollekció február 20-tól elérhető a Váci1-es H&M üzletben limitált…

Tovább